• OMX Baltic−0,18%269,08
  • OMX Riga−0,08%874,68
  • OMX Tallinn−0,36%1 716,71
  • OMX Vilnius−0,05%1 041,95
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1000,23%8 281,27
  • Nikkei 2251,3%38 780,14
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%109,03
  • OMX Baltic−0,18%269,08
  • OMX Riga−0,08%874,68
  • OMX Tallinn−0,36%1 716,71
  • OMX Vilnius−0,05%1 041,95
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1000,23%8 281,27
  • Nikkei 2251,3%38 780,14
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%109,03
  • 15.10.15, 14:15
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Saksamaa nõuab veaga Volkswagenite tagasikutsumist

Saksamaa Föderaalset Mootoritranspordi Ametit (KBA) ei rahuldanud Volkswageni ettepanek, et firma teeb heitmenäitudega petva tarkvaraga sõidukid korda neil, kes selleks soovi avaldavad.
Wolfsburgi tehase ladu
  • Wolfsburgi tehase ladu Foto: Volkswagen
Amet tahab, et kõik Saksamaa turul müüdud 2,4 miljonit veaga sõidukit kutsutakse tagasi ja tehakse korda, tsiteeris agentuur Bloomberg Saksamaa transpordiministrit Alexander Dobrindtit.
Veaga sõidukite kohustuslik turult tagasikutsumine kiirendab protsessi, mis Volkswageni arvas vältavat tuleva aasta lõpuni. Firmale on see kulukam lahendus, kuna autod tuleb korda teha kiiremini.
Saksamaal toimuv võib saada eeskujuks, kuidas Volkswagenil tuleb toimida ka mujal Euroopas, kus petutarkvaraga autosid on müüdud ligi 8 miljonit. Seni pole Volkswagen veel täpselt teavitanud, kuidas probleem lahendatakse – teatatud on, et osa sõidukeid vajab tarkvara uuendust, teised uut mootorit või mootoriosade väljavahetust.
„Kohustuslik tagasikutsumine on tavatu,“ kommenteeris Bloombergile Evercore ISI analüütik Arndt Ellinghorst Londonis. „See näitab, et KBA hakkab Volkswageni aeglase reageerimise pärast kannatust kaotama,“ ütles ta. „Tarbijad on segaduses.“

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.11.24, 15:27
Videovalve – palju enamat, kui lihtsalt „lisasilmad“ ühe ettevõtte objektil
Tänapäeval ei räägita videokaameratest enam ainult objektide turvalisuse tagamise kontekstis. Tehnoloogia kiire areng on muutnud videovalve lahendused mitmekülgseteks tööriistadeks, mis pakuvad palju enamat kui pelgalt valvet.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele